Παιδικοί σταθμοί
ΔΗ.Κ.Ε.Θ Παιδικός Σταθμός - Τα Θαλασσοπούλια
Τα Θαλασσοπούλια άνοιξαν τα φτερά τους στις αρχές του 2000 και από τότε μέχρι σήμερα φιλοξενεί, σε ένα χώρο ζεστό, χαρούμενο και φρέσκο, τα παιδιά από την ηλικία των 2,5 ετών μέχρι την ηλικία εγγραφής τους στην υποχρεωτική εκπαίδευση.
Το προσωπικό του σταθμού, παιδαγωγοί άριστα εκπαιδευμένοι με πολύ κέφι και αγάπη για τα παιδιά προσπαθεί κάθε χρόνο και ενημερώνεται για τις νέες μεθόδους διδασκαλίας στην προσχολική ηλικία που τα τελευταία χρόνια έχει γίνει αντικείμενο πολλών ερευνών. Ο σκοπός μας είναι η πιο συστηματικοποιημένη παιδαγωγική προσέγγιση των δυνατοτήτων των μικρών παιδιών.
Το παιδαγωγικό μας πρόγραμμα στοχεύει στην πολύπλευρη ανάπτυξη των παιδιών∙ τόσο στον νοητικό όσο και στον ψυχοκινητικό τομέα.
Το πρόγραμμά μας περιλαμβάνει:
- Φυσική αγωγή, κίνηση, χορό και παιχνίδια για σωστή σωματική ανάπτυξη
- Γνωριμία με το περιβάλλον, θέματα που σχετίζονται με τον πραγματικό κόσμο, εμπειρίες από τη σύγχρονη και παραδοσιακή ζωή του τόπου μας προβολή ηθικών αξιών που συμβάλλον θετικά στο χαρακτήρα του παιδιού
- Δραστηριότητες με στόχο την ανάπτυξη του λόγου και της ομιλίας
- Δραστηριότητες «μαθηματικές» με στόχο την αντίληψη του χώρου, την έννοια των πρώτων αριθμών και των συνόλων
- Μουσική αγωγή, γνωριμία με τα διάφορα είδη μουσικής και τα μουσικά όργανα
Με ώρες λειτουργίας 7:00πμ με 4:00μμ, ο σταθμός μας εξυπηρετεί οικογένειες με εργαζόμενες μητέρες που αντιμετωπίζουν δυσκολίες με το ωράριο εργασίας τους.
ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
7:00-9:00 Προσέλευση παιδιών
9:00-9:30 Πρωινό
9:30-10:30 Παρεούλα (ομαδικά παιχνίδια, τραγούδια, παιδική λογοτεχνία, 1η θεματική δραστηριότητα)
10:30-12:00 Ελεύθερο παιχνίδι στις γωνίες της τάξης – οργανωμένη απασχόληση - 2η θεματική δραστηριότητα
12:00-13:30 Προετοιμασία για φαγητό-γεύμα- φρουτοσαλάτα
13:30-16:00 Ήσυχες δραστηριότητες παιδιών - ύπνος παιδιών που αποχωρούν αργά
Ονοματεπώνυμο υπευθύνου | Διεύθυνση | Τηλέφωνο | ||
---|---|---|---|---|
Λοϊζου Ανθή | Δημοκρατίας 149, 57019 Περαία |
23920-26817 |
lozlozlila@gmail.com |